Cand creez o bijuterie din cupru...


Cand crez o bijuterie de cupru traiesc un deja-vu....
De multe ori cand merg pe strada am in fata ochilor flash-uri cu noile lucrari ce vor sa apara in realitatea noastra, respectiv cand stau in pat cu ochii inchisi. Practic reusesc sa intorc lucrarea pe toate partile si vad cum este facuta, asta in timp ce pasesc incet pe trotuar, mi se arata  in detaliu cum sa incep si cum sa termin. Nu stiu sa explic ca sunt asa de clare  viziunile mele, mai ales ca eu creez din imaginatie fara sa fii avut o scoala in spate! Cateodata ma intreb in atelierul meu privind lucrarile, si totusi cine a facut totul?
Mai multe lucrari handmade gasiti aici pe site-ul de prezentare:  http://hadarugart.weebly.com .
Doresc sa multumesc inca odata tuturor ce au ales sa poarte ceva faurit de mine in cupru! 
Multumesc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratara de cupru traforata manual

Bratara de cupru